عشق قربانی غرور شد


گور ب گور

دریافتم، زندگی معجزه حیات است. زندگی با کلمه‌های من ساخته می‌شود و هر کلمه‌ای رد پای معجزه است. پس می‌توانم زیبایی را با کلماتم بیافرینم. هرگاه کسی خشم داشت بدانم به نوازش و کلام مهرآمیزی نیازمند است. هرگاه کسی نومید بود به کلماتی که سپاس او را ابراز کنند محتاج است. هرگاه کسی حسد می‌ورزید نیاز دارد دیده شود. اگر کسی شاکی و گله مند بود نیاز دارد شنیده شود.اگر کسی تلخ بود نیاز دارد مهربانی دریافت کند. و اگر کسی ستم می‌کند نیاز داشته دوست داشته شود. اگر کسی بخل ورزد باید که بخشیده شود. و همه‌ی این سایه‌ها در روح و روان ما نیاز دارند که عشق بر آن‌ها چون باران ببارد، ببارد و ببارد. در این روزگار من اموخته ام که سکوت یک دوست میتواند معجزه میکند وهمیشه بودن در فریاد نیست!!!!!!!!!!! آموخته ام که هیچگاه گلی را پرپر نکنم آموخته ام هیچگاه کودکی رارنجور نکنم آموخته ام که هیچ گاه شکوه از تنهایی روزگار نکنم آموخته ام که هرشب گلهای بالشم را با اشکهایم آبیاری دهم ولی اشک کودکی را در گونه اش جاری نکنم آموخته ام صبوری را ، شکوری را ، انتظار را ودوست داشتن همه خوبان را

اینقدر خودت رو نگیر ... !

اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن ... !

وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد ...

فکر نکن که فوق العاده ای !!!

شاید اون کم توقعه ...

 

برای بودنِ با تو غرورم پایمال شد

تو هم اندکی احساس بگذار

مساوی که نمی شویم

حداقل به من نزدیک شو

یه وقتایی دلت میخواد


یکی از پشت سر چشماتو بگیره و ازت بپرسه :


اگه گفتی من کی ام ؟


تو هم دستاشو بگیری و بگی:


هر کی هستی فقط بمون...

 

 

دیگر از این شهر...


میخواهم سفر کنم...


چمدانم را بسته ام...


اگر خدا بخواهد امروز میروم...


نشسته ام منتظر قطار...


اما نه در ایستگاه...


روی ریل قطار ...

 

 

 

 

دختر : چرا ناراحتی گلم؟
پسر : هیچی‌ ،همینطوری
دختر عشقشو بغل می‌کنه و میگه ،ببخشید ...
پسر: چرا ؟ تو که کاری نکردی!!!
دختر : چرا .من اونجا نبودم که ازت حمایت کنم جلوی کسی‌ که باعث ناراحتیت شد...
به سلامتی همچین دخترایی



نظرات شما عزیزان:

مامان عیسی
ساعت8:41---15 اسفند 1391
سلام آمدم به وبلاگتون
وبلاگ یک جوان !!! یادمه خودمم یه روزایی همینایی تو کلم بود که الان تو کله شماست ولی امروز یه جور دیگه ای فکر میکنم مطمئنم تو هم 10 سال دیگر به گونه ای دیگر خواهی بود .
اسم وبلاگت یه جوراییه آدم احساس میکنه گور به گور شده


مامان عیسی
ساعت8:40---15 اسفند 1391
سلام آمدم به وبلاگتون
وبلاگ یک جوان !!! یادمه خودمم یه روزایی همینایی تو کلم بود که الان تو کله شماست ولی امروز یه جور دیگه ای فکر میکنم مطمئنم تو هم 10 سال دیگر به گونه ای دیگر خواهی بود .
اسم وبلاگت یه جوراییه آدم احساس میکنه گور به گور شده


ماری
ساعت14:07---25 بهمن 1391
هیچوقت مغرور نشو ...
برگها وقتی میریزند :
که فکر میکنند طلا شده اند ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 22 بهمن 1386برچسب:,ساعت 20:46 توسط حسین مقدسی| |


:قالبساز: :بهاربیست:



ونوس حشره خوار - گویا آی تی - تک تمپ - گرافیک - وبلاگ